Razstava

Iskanja

Vzgib, ki človeka v zrelih letih pripelje do tega, da seže po slikarskem čopiču ali se posveti kaki drugi ustvarjalni dejavnosti, lahko tudi njemu samemu ostane prikrit, utegne pa biti poskus vzpostavljanja ravnotežja med življenjem, ki ga živi in željo po njegovem preseganju. Če si oseba za svoj hobi, ki često preraste v zrelo ustvarjalnost, izbere slikarstvo, s tem navadno razkriva svojo naravno občutljivost za barve in oblike v obdajajočem okolju, ki je lahko dolgo neprebujena bivala v njej, saj bi sicer izbrala drug izrazni medij.

 

Kaže, da povedano v dokajšnji meri drži tudi za Milico Oman Ogrizek, ki se s slikarstvom še ne ukvarja dolgo, a njen opus slik nakazuje prirojeno likovno senzibilnost in v posameznih delih očitno težnjo po izpovedovanju v njih. Poglobljeno nadaljnje delo bi slikarko lahko privedlo do zanimivih dosežkov.

 

Milica Oman Ogrizek slika v olju na platno, največ krajino, čeprav jo privlačijo tudi druge teme, npr. figuralne kompozicije in tihožitja. Izbrane krajinske motive sama fotografira in po njih na slikarskem stojalu slika doma. Izbor barv skoraj ne pozna čistih tonov in njihovo nanašanje na platno odraža avtoričino iskanje lastnega izraza znotraj široko pojmovanega realizma. Kadar je slikarka predvsem zapisovalka različnih prepoznavnih motivov iz narave, kot npr. v slikah gozdov ali mestnih ulic, se rada poigrava s svetlobami in sencami in jim na ta način nadeva osebno noto. V panoramskih pogledih se npr. preizkuša z že kar impresionistično občutenim nanašanjem barv na platno, medtem ko npr. v sliki s stisnjenimi hišami preseneti s fovistični podobno igro živih barvnih ploskev, s katerimi oblikuje strehe in fasade stavb. V krajinskih prizorih solidno obvladuje prostorsko globino z različnimi barvnimi pasovi, ki so uglašeni na prevladujočo toplo barvno skalo, v sliki "Konjev" pa je v modro-zeleno-beli barvitosti ustvarila mrzlo nočno lunino svetlobo z zloveščimi sencami, ki vlečejo po tleh in živalih in sugestivno izražajo stisko, tesnobo in brezizhodnost. Surrealističen vtis še stopnjujejo anemične figure konj, izgubljenih v neprijaznem zagrajenem prostoru in obrnjenih vsak v svojo smer. Formalne pomanjkljivosti oblikovanja konj so se skupaj s pomensko rabo barv spremenile v pretresljivo izpovednost. Motiv je očitno plod slikarkine bogate domišljije. "Cvetoča češnjeva veja" npr. pa je pravo nasprotje prejšnji sliki. Z zanimivo kompozicijo, s kontrastiranjem med plastično oblikovanimi cvetovi in mehkim zabrisanim ozadjem, z bogatim niansiranjem barvnih tonov in igro vertikal z barvno poudarjeno diagonalo predstavlja slika avtorsko obarvan pogled na prizor skozi okno, poudarjen z občutjem nežnosti in krhkosti in pomeni razveseljiv primer slikarkinega opaznega likovnega napredovanja.
Zanimivo bi bilo spremljati nadaljnji slikarski razvoj dr. Milice Oman Ogrizek, saj njena tokratna prva samostojna predstavitev z razstavljenimi platni nakazuje več možnih poti.

 

Maruša Avguštin

 

Slike



Želim prejemati rezultate žrebanj na e-naslov:

Loto
Eurojackpot
3x3
Prijavi
Odjavi

Kontakt

 

Info center

01/ 24 26 175

 
Obrazec za reklamacije
 
info@loterija.si
 
e-info@loterija.si

 

             

 

               

 

 

Zasebnost in piškotki | Lytee CMS | Impresum | Produkcija: Dspot
cookies